divendres, 3 de febrer del 2012

Buscant ordre....


Just abans de les festes de Nadal, vaig decidir de començar a fer punt de mitja i ganxet. Un cop més feia molts anys que no había tocat la llana, i ha estat com començar de nou...
He hagut de comprar llana i agulles de fer mitja... i fins ara no sabía on guardar les agulles... però n'he trobat la sol.lució al TM. 












I també us ensenyo els colls que he teixit... ufff, encara queda per millorar.. però mica a mica anirem fent...




 Però, a que està guapa la Marta amb el coll de color verd????


Fins ben aviat! Gràcies un cop més.































3 comentaris:

  1. Però que xulo Cesca! M'encanta TOT!!!! M'agradaria tant saber fer mitja i ganxet...però només em faltaria això !!!! Bon cap de setmana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Donç a mi també m'agradaría saber-ne més, de moment només sé fer punt del dret i del revès... jijijiji
      Suposo que mica a mica....
      Fins aviat!
      Cesca

      Elimina
  2. Jajajaja....!!!
    Veo que tambien haces cuellos , yo tambien tengo echos muchos , a mis hijos les encantan!!!
    Tienes una niña muy linda!!
    Besoss
    Montse

    ResponElimina