dilluns, 6 de febrer del 2012

Dear Jane.... un nou projecte... a llarg, llarg, termini...

Fa uns dies vaig començar un nou projecte, per tal de tenir alguna cosa a fer a mà quan no tinc una màquina a dispoció per poder cosir, cosa que em passa sovint. 

A hores d'ara ni em plantejo si l'acabaré, com l'acabaré ó que en faré, i de moment vaig fent i disfrutant cadascun dels petits blogs de la Dear Jean. 


El primer que vaig fer, amb ajuda i completament a mà...


El segon, també a mà, però ja sola. De fet el vaig trobar molt més senzill de fer...



I avui m'he atrevit a fer-ne dos, aquest cop a màquina...




I aquí els tenim tots cuatre juntets... 


Bé, dels 196 que hi ha a la Dear Jean, ja només en falten 192..... seré capaç de fer-ho????
Sincerament, crec que no.... ni plantejar-m'ho... però segur que acabo tenint alguna idea per aprofitar tots els blocs!!!!

Fins ben aviat!


11 comentaris:

  1. Fins ara era un secret però ho he de confessar, jo també vaig començar a fer el Dear Jean!!!!
    Fa potser 10 anys, i allà el tinc, no em recordo de quants blogs vaig cosir.... demà ho miraré, però sempre que vulgui el tindré a punt per continuar.
    Ànims que et falta menys
    Marta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, ja penso que a mi em pasarà el mateix... però crec que mentre puc apendre alguna cosa, no???
      Bé, sempre podré buscar ajuda, jajaja
      Cesca

      Elimina
  2. Us admiro molt a totes les que feu projectes així...jo segur que no podria!!!
    Ànims Cesca, si has començat és perquè creus que pots!!! Si no ja ni ho hauries
    provat, com jo! Bona setmana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No es poden perdre il.lussions de fer coses boniques... sigui a llarg termini ó no... però sempre es maco tenir alguna il.lussió
      Cesca

      Elimina
  3. Estos bloques te han quedado muy bonitos!!!. Animo para los 192 restantes!!!.
    Un abrazo

    ResponElimina
  4. Que artista estas hecha, son muy bonitos.
    Un besito.
    http://janakitchen.blogspot.com

    ResponElimina
  5. Hola Cesca, t'agraden les sorpreses??? Doncs passa pel blog i veuràs... Fins aviat!!!

    ResponElimina
  6. Cesca!!! Si que hi era, m'hi vaig tirar gairebé dues hores!!!! No em diguis que tu també hi eres i no ens vam reconèixer...jajajajajaja!!!!! A veure si ens trobem un altre dia!!!!

    ResponElimina
  7. Simplemente geniales estos bloquecitos!!! A este ritmo acabarás pronto. Yo ahora mismo me voy a poner a coser uno,... O parte de el, sentada en el sillón
    Un beso wapa! Mar

    ResponElimina
  8. Gracies pel comentari, jo vaig fent però no sempre penso que l'acabi mai... ja ho veurem. M'he posat 10 anys de temps!
    Agnès
    http://elracodelagnes.blogspot.com.es/

    ResponElimina