dilluns, 30 de gener del 2012

Aprofitant el temps....

Porto uns dies malalta a casa, coses d'una grip complicada..... però a la que m'hi veia una miqueta...no he deixat d'aprofitar el temps...
Així que vaig trobar un diseny al  http://el-petit-taller.blogspot.com/search/label/TUTORIALS  que em va agradar, vaig mirar si tenia les teles adients i aqui en tenim el proces i el resultat.



















Ja la tenim a punt per enguatar.... bé, si la Kuka em deixa... que sembla que li ha agradat força....

Si deu estar calentó.... amb el fred que fa aquests díes!

Fins ben aviat!

1 comentari:

  1. Estàs segura que tens la grip? Jeje, trobo que has treballat molt i a més a més el treball és preciós!!!!!!!!!! M'encanten aquestes teles....mmmm!!! Que et milloris aviat! Una abraçada!

    ResponElimina