dilluns, 7 d’octubre del 2013

Sweet Dreams! Tota una aventura!!!

Us ha passat mai, que necessiteu fer un Kit-kat???

Sí, sí, allò que en diuen un descans???

A mi em va passar el curs passat... va ser molt intens amb la confecció de la negreta que us vaig ensenyar a unes entrades anteriors... i curiosament al grup de noies que fem classes els divendres amb l'Eva, va sorgir la possibilitat de fer un projecte conjunt durant l'estiu!

Algunes de les participants en saben molt de teixir.. com és el cas de la Magda, qui va tenir l'amabilitat i la paciencia de dirigir-nos a totes durant tot l'estiu via wassap!!! sí, sí, ho heu llegit bé! Moltes gràcies Magda! Sense tú no hauría estat possible!

Ha estat un estiu intens de punt de mitja, i de wassap, amb tutorials del youtube inclosos!!

La veritat és que jo ja portava molt de temps embelaida amb els treballs de la iaia imma, (si algú no coneix el seu blog... que s'hi passegi una estona... això sí amb un bon mocador.. per poder-se aixugar... val la pena veure tots els seus treballs!) i quant van dir de teixir el SWEET DREAMS, vaig pensar que era l'ocassió de probar-ho... així que m'hi vaig llençar de cap!

Tant que fins i tot a la platja baixava amb la bossa del Punt!!!

Bé. la meva aventura ha acabat bé!! Crec que ha quedat una mica petit! Però estic molt satisfeta de la feina d'aquest estiu... no he cosit gens... però he teixit i he après un munt!



Aquí, el projecte just abans de bloquejar-lo!!! impossible de creure el que en sortiría després...




i aquí un cop bloquejat a l'espera que s'assequés!







I un detall del calat!





Crec que en teixiré un altre, una mica més gran... perque m'ho he passat tant bé, que no crec que el resultat que he obtingut sigui el que es mereix... suposo que la tria de la llana hi té molt a veure... així que ben aviat tindrem un nou SWEET DREAMS!

Espero que us hagi agradat!

Gràcies per seguir-me i pels vostres comentaris.

Un petó!

Cesca


5 comentaris:

  1. No ho voldràs creure, però un sweet dreams és el que jo tinc just ara entre mans. Estic en el bind off i tinc per dies, perque vaig lenta i és prou llarg. Com tú i això que jo encara no l'he acabat, ja estic pensant en fer un altre.
    Trobo que el teu ha quedat molt bonic.
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajaja, sempre anem igual! encara no en tenim un acabat que ja tenim un altre al cap!
      petons! ens veiem aviat!

      Elimina
  2. Ostres Francesca! QUINA FEINADA!QUINA PASSADA! una obra d'art! enhorabona! una abraçada i fins aviat! Montse

    ResponElimina
  3. Cesca, t'ha quedat molt bonic, a veure si jo també el puc veure en directe....
    Petons

    ResponElimina
  4. Et va quedar molt xulo Cesca!!! no havia vist aquesta entrada!!!!! :)

    ResponElimina