dijous, 26 de setembre del 2013

La febre de les franel.les!!!

L'any passat vaig descobrir les teles de franel.la.... i no vaig parar fins que aquest estiu vaig conseguir un charmpack de franel.les. 

Ha estat un dit i fet, en tres tardes vaig fer una nova manteta pel sofà.... i vaig aprofitar per estrenar un dels fils Valdani que vaig comprar a Sitges!!!






Mare meva quin tacte que té! 



A casa ha estat tot un éxit!!! ja en demanen un altre....
Ja em puc preparar per les discussions d'aquest hivern... el sofà i la manteta...jajajaja

Espero que us agradi!

Moltes gràcies pels vostres comentaris.. sempre m'agraden moltissim!

Cesca

10 comentaris:

  1. Mmmmm quin gustet de manteta!!! M'encantaa!! No us baralleu jiji
    Petonets

    ResponElimina
  2. Estem enfranelades!!!
    Mes val que faci fred aquest hivern o no se que farem!!! jajajaja

    ResponElimina
  3. És una monada Francesca!!!! jo també en vull una... ha de ser tant, però tant, gustosa!!! una abraçada! M

    ResponElimina
  4. Ostres Francesca nosaltres dormim a l'hivern amb nòrdic de franela!!! o sogui qie imagana't el que ens agrada la franel i aquesta manteta teva......ja la voldria jo per casa meva!!!

    Preciosa!

    Anna MP

    ResponElimina
  5. Cesca t'ha quedat meravellosa. Estic desitjant veure l'efecte un cop rentada. Petons guapissima

    ResponElimina
  6. Doncs ja saps que et toca, a fer-ne un altre, que ven xules tan quedat.
    Una abraçada

    ResponElimina
  7. No m'estranya que hagi estatunidenc éxitt'ha quedat genial. M'encanta estareu ben calentonets. Petons

    ResponElimina
  8. Que bonita !!!
    Ahora solo falta que venga el frio!!!
    Besosss

    ResponElimina
  9. Super maca i super ben combinada! A per moltes hores d'abrigar-s'hi! Molts petons!

    ResponElimina