diumenge, 15 d’abril del 2012

Estoig!

Hola,

Aquesta setmana ha sigut l'aniversari del meu fiol petit... ha fet 5 anyets!
Ja fa dies que buscava alguna cosa per poder-li regalar i la Cristina em va inspirar amb aquest post!
Així que aquest divendres amb l'ajuda de la Marta del TM, vam cosir aquest estoig per en Vicenç!





El Vicenç ha estat molt content amb el regalet, espero que a vosaltres també us agradi.
Ah! les teles son del TM!

Fins aviat!
Cesca


Gràcies, pels vostres comentaris...

6 comentaris:

  1. Uaaauuuu!!! A mi també m'agrada i sembla difícil de fer no?
    Felicitats al petit!
    Susana

    ResponElimina
  2. Estava esperant aquesta entrada!!! T'ha quedat preciós Cesca, m'encanten les teles que vas escollir!
    Petonets!

    ResponElimina
  3. Felicitats al teu fill, i l'estoig t'ha quedat molt bonic.

    ResponElimina
  4. Quin estoig més maco! Les teles moníssimes.
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. Que maco!!!! Les robes són xulíssimes!! Jo tinc una entrada semblant pendent de publicar!

    ResponElimina
  6. Espero que hagis passat un feliç dia de St.Jordi.
    Molt maques les fotos
    Fions aviat Francesca.
    Marta

    ResponElimina