dilluns, 30 d’abril del 2012

BLock Roll

Sempre hi ha algunes coses que penses que tard ó d'hora has de cosir... A la meva llista de pendents hi tenia fer-me un block roll, igual que hi tinc altres estris que faciliten la feina de les que cosim..

He buscat durant setmanes idees per internet, n'hi ha moltes i de molt bones, però  un dels dissabtes que vaig a Authen-tic a fer la Dear Jean, vaig veure'n un que em va agradar molt.

Així que entre el que havia vist per internet i les últimes indicacions de la Mar, ja tinc acabat el meu bloc roll.



Crec que ha quedat força alegre. Estic contenta del resultat final.


Vaig pensar que era una bona manera de possar en pràctica algunes de les técniques que après aquests últims mesos.... no totes... que he après molte coses!! jijij
A la part exterior he volgut fer els típics cuadres. A mi em costa força que quedin ben encuadrats... així que he pogut practicar.



I també he volgut practicar l'acolchat a màquina i a mà. Aqui teniu un petit detall...
Disculpeu... acabo de veure que encara hi ha restes de retolador blau.




Per l'interior en comptes de possar una tela llisa, he volgut aprofitar la retalls d'algunes de les robes de l'exteriori he fet una composició de trocets... cuasi, cuasi , sense seguir cap croquis en concret.






I com podeu veure en aquesta foto per fer el roll, he motat un "xurro" amb un llaç a cada banda. Tal com em va explicar la Mar, així hi caben blocks ben grossos.


En aquest cas les teles son de la col.lecció de Whimsy


Aquests díes sembla que estic força activa, si parlem de patchwork... i del blog, així que si tinc temps, demà una miqueta més...

Fins aviat!
Cesca

6 comentaris:

  1. Jeje! No pares:)!! I qu bonic et queda tot!!! Aquest block roll és molt maco...el disseny, les teles!! Estaré atenta al teu bloc per veure més novetats!
    Ens llegim!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jejeje gràcies pel comentari...
      4 dies de pont donen per fer cosetes si estàs a casa...
      Fins aviat!

      Elimina
  2. M'agrada molt com t'ha quedat! Jo no n'he fet cap de block roll!! M'ho apunto!
    Els colors molt alegres!
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Cesca,portes el turbo possat? ets una màquina. Jo també tinc pendent de fer el block roll i no el feia perquè els que vec per internet no m'acaben d'agradar fins que he vist aquest i si, així, m'agrada amb el rulo suelto o sigui que si no t'importa al faré d'aquesta manera. La manta es una passada la vaig veure a Sitges i la vaig trobar xulissima tant el fet com les robes i resulta que es teva Ets un crack. Segueix treballant que podrem disfrutar dels teus projectes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajaja, ja m'agradaría ja portar el turbo... però es que amb 4 díes a casa... hi ha temps d'acabar cosetes...
      i n'hi havia alguna de pendent d'ensenyar....

      Elimina