dimarts, 27 de desembre del 2011

Ultima entrada d'aquest any....

Bé, entre àpat i àpat d'aquestes festes, cuasi no hi ha temps per cosir... tot i jo vaig avançat amb l'enguatat del peu tapapeus... però deixo unes fotos d'algunes coses que he cosit aquesta tardor. 


Per començar la bossa per portar els meus projectes








I la bosseta dels estris...


I un projecte antic de punt de creu d'un Nadal especial... 



I finalment l'ultima de les meves distraccions... hi ha molts dies que no sóc a casa i no puc fer patch, així que he decidit de intentar tornar a agafar la llana per fer fora de casa... és pot fer a cualsevol racó... de moment he probat amb el ganxet i m'he fet una funda pel movil... i també estic en l'intent de fer un coll pels freds dies de l'hivern... espero sortir-me'n...


Per si no torno a escriure fins a primers d'any, us desitjo una bona sortida i entrada d'any. Molta sort pel proper any a tothom, que sembla que falta ens ferà.

Cesca

Moltes gràcies per llegir-me i pels vostres comentaris

5 comentaris:

  1. Aquest coll està quedant bastant xulo, a veure si t'animes i fas el cubretazas, ja jajajaaa hi ha algú que l'está esperant ;)

    ResponElimina
  2. Aquestes bosses son una passada. M'encanta veure't tan engrescada.

    ResponElimina
  3. Hola Yolanda,
    gràcies pel teu comentari, el "cubretazas" arribarà segur, i l'hi encantarà...

    ResponElimina
  4. Hola Lydia,

    sabia que t'agradaria, una abraçada...

    ResponElimina
  5. Hola Cesca!!
    Gràcies pel comentari al meu blog. Per això n'he conegut el teu.

    Fas unes cosetes precioses, noia!!! A partir d'ara ja no me les perdré (m'he fet seguidora del teu).

    M'agrada tot!!! Vaig a tornar a veure les fotos.

    Petonets i bon any,
    Pilarín

    ResponElimina