dissabte, 17 de desembre del 2011

Començant a enguatar...

Avui estic especialment contenta... Ahir per fi a classe de patch vaig començar a enguatar el meu tapapeus... de fet, fa molt anys vaig fer el disseny i vaig cosir els cuadrats que havíen de configurar un tapapeus.. Aquest any després de rependre el patchwork amb ajuda de la Mercé l'hem acabat de dissenyar i l'hem montat.. Em pensava que això no passaría mai....
Ahir vam preparar el sandwich i em va ensenyar com enguatar a màquina!!!!!! Ara ja només em cal provar-ho de fer tota sola a casa meva amb el trastet de la meva màquina de cosir..

D'altre banda ja fa dies que em vaig apuntar a un monogràfic d'enguatat à mà a l'Authen-tic de Barcelona. M'ha agradat molt, n'he sortit molt satisfeta i crec que no m'ha sortit malament del tot... ara em queda acabar el que he començat allà i veure com ho utilitzo.. Segur que tindré un munt d'idees... Bé, de fet ja en tinc alguna...

Tant aviat com pugui us penjo fotos de les dues coses...
Aquest cap de setmana promet!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada