dilluns, 21 de juliol del 2014

Encoixinant amb una cullera

Hola altre cop!

Sembla que mica a mica em vaig tornant a animar a explicar-vos cosetes relacionades amb el patch!

Avui us tinc una coseta molt xula per explicar... ahir vaig fer un monogràfic a Authen-tic amb la Paz Giral... quina noia més dolça i agradable! i com en sab d'encoixinar..

El monogràfic d'ahir era per ensenyar-nos la técnina d'encoixinar a mà amb l'ajuda d'una cullera! si, si amb una cullereta de postres!

N'havia sentit a parlar.... a mí m'agrada molt encoixinar, tant a mà com a màquina... però clar a mà et queden els dits fets una coca.... 

Per fer el monogràfic més amè.. ens va portar unes culleretes que  ella compra a Andalussia.. molt xules 

Així que ara el kit d'encoixinat a mà s'ampliat amb una cullereta a topos vermella! 

 Si seguiu una mica a la Paz Giral sabreu que té obsessió pels hexagons.. i clar tan bon punt va veure la meva tela per encoixinar i va veure els hexagons... els vam dibuixar  i vam començar a encoixinar...




Val a dir que amb aquesta técnica em surten les puntades bastant millor que a  mà tradicional i força més petites...

D'altre banda, teníem previst també que la Paz ens ensenyes a utilitzar les plantilles de plastic per fer hexagons i altre formes... com podeu veure n'ès una experta.. jo vaig quedar enamorada de la bossa que s'ha fet per portar el bastido d'encoixinar...



Aqui podeu veure la meva floreta... força ràpid i fàcil!



I la meva acompanya de la meva amiga Susana de Lunapatch, si no la coneixeu passeuv-vos pel seu blog i veure quines coses més boniques fa. 



Bé, ja veieu que ahir va ser un día prou interessant!

Fins ben aviat!

Cesca

P.D.: Moltes gràcies anticipades pels vostres comentaris

2 comentaris:

  1. Que bonito todo Cesca...!! el próximo no me lo puedo perder!!!

    ResponElimina
  2. Encoixinar amb una cullereta!!!!!! Qu interessant, no ho havia sentit mai!!!!!

    ResponElimina