dilluns, 15 d’abril del 2013

Corona d'aniversari

Hola a tothom!

Abans de res... moltes gràcies pel vostres comentaris de la última entrada, em sab greu però no he tingut temps de contestar-los...

Últimament estic una mica perduda... no cuso tant com abans.. coses de la vida!!!
Però no estic desconectada del tot... us vaig seguint a totes encara que practicament no deixo comentaris...

Aquesta setmana ha estat l'aniversari del meu fiol, i sempre havia tingut ganes de  fer una corona d'aniversari... així que em vaig animar a fer-ne una...
Vaig demanar indicacions a la Cristina (gràcies un cop més) però al final vaig anar a comprar un kit al TM ...

La veritat és que m'ho he passat molt bé fent la corona... segur que només ha estat la primera...
 
Mireu el rei de la casa que content estava amb la seva corona!!!
 
 
Un petó per tothom!
Espero que us hagi agradat.
 
Cesca
 
 

1 comentari: