dimarts, 26 de febrer del 2013

Banderola Aniversari



Ara fa uns dies en un dinar familiar, em van fer el primer encarreg....em demanar si els faría una banderola per un aniversari...
De seguida vaig dir que sí!!!!!
 
El problema va ser quan vaig arribar a casa i vaig començar a pensar que no n'havia fet mai cap....
ni tampoc havia aplicat mai a màquina... però clar internet i els nostres blogs són una mica d'informació...
 
Així que vaig començar a buscar tutorials... a demanar opinions a diverses persones i finalment, diumange matí em vaig decidir a agafar les tisores i començar a tallar primer.... i després montar lletres i començar a aplicar.


 
Vaig començar per les lletres amb línees rectes... sempre més sencilles...

Però també n'hi havia amb curves... una mica més complicades...

 
I em vaig animar....


 
Per acabar...
 


Acabar... fent totes les lletres!!!!

 
 
Perdoneu les fotos... però en aquest cas no les vaig fer pensant en el blog... sinó enviar-les a qui em va fer l'encarreg.. per resoldre dubtes...
 
Ara em queda lligar-ho, a veure com decideixo fer-ho.... però haurà de ser ràpid, perque no tinc gaires dies...
 
Espero que us hagi agradat....
Fins ben aviat!
 
Moltes gràcies per seguir-me i deixar-me comentaris ( sino en deixeu... no passa res.. ja ho sabeu!)
 
Petons,
 
Cesca

8 comentaris:

  1. Molt xula la banderola! ja tens experiència per fer-ne una altre!! jajaja ja saps de què parlo...! juas juas juas
    pd: anònim...!

    ResponElimina
  2. Pints molt xula m'encanta la combinació de colors. Un petó

    ResponElimina
  3. Com m'agraden les banderoles....i la teva amb lli i coloraines, em xifla ;) un petonet!!!!

    ResponElimina
  4. Jo no m'he atrevit mai, però veig que t'està quedant molt xula.
    Petonets,

    ResponElimina
  5. Molt xula aquesta banderola amb lli i les lletres de diferents colors. Una abraçada

    ResponElimina
  6. Doncs m'agrada molt la teva primera banderola !! Trobo un encert agafar un fil com a fons neutre per posar unes lletres ben boniques !!
    1 petó

    ResponElimina
  7. M'encanta!!! T'ha quedat genial!!!
    Es diferent, original i molt maca!!!
    Susana

    ResponElimina