dissabte, 13 d’octubre del 2012

Quants dies fa....

Tinc la sensació que fa molts dies que no us explico res... i em sembla que tinc moltes coses per ensenyar-vos....  però crec que serà millor fer-ho mica a mica...
 
Aquest any ho tinc complicat per anar cada setmana a classe i també per anar els dissabtes a les trobades de l'Authentic per fer la Dear Jane... així que vaig decidir que començaré a aplicar tot el que he après durant aquest any, i faré les monografics que pugui, per anar agafant técnica.
 
Així que he començat per millorar l'estoc de màquines de cosir, jejeje, sí, sí... he decidit de comprar una màquina com cal.
 
Després de molt de temps sospirant per una Bernina, m'he convençut de que el pressupost no m'arriba... i desprès de molt investigar... m'he decidit per una Juki.
 
Ja la tinc a casa  i evidentment ja l'he estrenada... estic molt i molt contenta !!!

 
Per probar de fer punt de patch, dijous tarda vaig fer aquest necesser...
 
 
La meva germana ha fet un brodat i necessitava que li enmarques, així que ja tenía un motiu més per continuar probant la nova màquina...



 
I ara ja estic probant l'acolxat.... quina diferencia de treballar amb aquesta màquina o amb la meva petita Alfa....
 
 
 
 
 

Em sembla que de moment... ja n'estic treient profit!!!
 
Espero que us agradi el que he fet i encara estic fent...
 
Aviat us explico més cosetes que tinc pendents...
Bon cap de setmana a totes!!
Ah! per si algú encara no ho sab.... demà és la Festa del Bolet a Seva i hi haurà les noies de defilsicolors i també la Cristina. Jo no m'ho perdré, així que ja faré fotos....
 
Una abraçada!
Cesca

14 comentaris:

  1. Molt be Cesca, per fi una màquina com la que tu volies. Ja m'explicaràs com va i potser jo també m'animo a comprar-la, les Bernina són intocables.
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. El proper día que ens veiem t'explico, de moment estic al.lucinada!
      Petons,

      Elimina
  2. Apa!! Quina màquina! A disfrutar-la! Tot i que veig que l'has agafat amb ganes :). Maquíssim el necesser, i la colxa....genial!! Cada vegada més maca!
    Fins aviat!! Ja ens ensenyaràs les fotos de la fira del bolet ;).

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies!
      Demà a Seva, i us explico al vespre si puc...
      Petons

      Elimina
  3. Moltes felicitats per la nova joguina. Ara seràs un perill cosidor.
    Qué? Ens veurem a Roses?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Digna,
      A Roses no ens veurem... el pressupost se l'ha endut la Juki, jajajaj
      Cesca

      Elimina
  4. Hola Francesca! Emhorabona per la màquina nova! espero que la gaudeixis molt i molt!fa il.lusió eh! encara recordo el dia que va arribar la meva màquina a casa... semblava una nena petita amb sabates noves! una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Donç així em sento, com una nena petita amb sabates noves... però de les que salten de debó, sense ni gota d'esforç!!! jajaja,
      Un petó

      Elimina
  5. Wala!!! Que xula!
    Yo tinc dos amigues que tenen una Juki i estan encantades.
    Moltes felicitats i dona-li canya, Oh Yeah! jajajajaja
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Donç jo de moment... encantada és poc!
      Divendres quant en veiem t'explico.
      Un petonàs!

      Elimina
  6. Francesca, felicitats per la màquina, si fins ara no paraves de cosir a partir d'ara no tindré temps de veure tot el que fas he, he, he. Jo tampoc podre anar els dissabtes a Authen-tic. Que vagi molt be la fira del bolet a Seva. Bon cap de setmana

    ResponElimina
  7. Quina màquina més xula!! Estàs contenta oi?! Se't nota que l'estàs disfrutant!! M'agrada molt el necesser i aqueta super colxa és una passada!
    Jo he anat aquest matía a Seva... Al final he pogut escapar-m'hi!!
    Una abraçada

    ResponElimina
  8. Ohhhhhhh ! quina il.lusió una màquina de cosir... no m'estranya que estiguis tan contenta i com una nena amb sabates noves. El necesser és molt bonic i ja veig que treu fum !!
    Jo també me'n vull comprar una i la setmana vinent començaré a mirar per saber on he de "morir"
    Enhorabona i gaudeix-la moltíssim !!!
    1 abraçada

    ResponElimina