dimecres, 19 de setembre del 2012

El meu primer bolso de patch i un quilt sorpresa per Nadal

Hola,

Després de molt de temps, aquest estiu vaig decidir que no podia continuar sense tenir un bolso fet per mi.

Era una d'aquelles coses que encara no havia fet, així que finalment aquest final d'estiu amb dos matins al TM  vaig fer un bolso.

El patró és del llibre Bags i les teles per descomptat del TM.

Haig de dir que no ha estat una tasca tant difícil ni entretinguda com pensava, així que estic animada per fer-ne algún més.




D'altre banda us volía explicar que les nois de l'Authen-tic han engegat un nou quilt sorpresa, aquesta vegada de mides no massa grans i de tematica de Nadal. I com us podeu imaginar.... no m'he pogut estar d'apuntar-m'hi. Més informació aquí

Fins ben aviat!!
Moltes gràcies per seguirne i pels vostres comentaris.

Cesca

3 comentaris:

  1. Hola, passejant pels blogs m'he topat amb el teu, fas coses molt maques.
    El bolso ha quedat molt bé i molt alegre!!
    Gràces per la informació del quilt de Nadal, a veure si m'animo.

    ResponElimina
  2. Bè com que el bolso le vist "in person" haug de dir que em va agradar molt. I que no tenim perdó. Jo tambè he picat amb el quilt de nadal a Authentic.

    ResponElimina
  3. Mol xulo el bolso!!! M'agrada molt! Jo també tinc aquest llibre i alguna cose he fet..però amb altres no m'atreveixo :s.
    Fins aviat!!

    ResponElimina