divendres, 17 d’agost del 2012

Tarda d'estrelles


Ahir a la tarda em vaig decidir a continuar enguatant la manteta de les estrelles del monografic que vaig fer ja fa mesos a l'Authentic.
De les dotze estrelles, ja n'havia fet 8, així que només m'en quedaven 4...





Per enguatar cadascuna de les estrelles vaig decidir de fer-ho reseguint cadascuna de les línees exteriors, així ho tenien la Mar i l'Anna a la mostra i em va semblar una molt bona idea.




Com llueixen les estrelles amb la línea exterior, eh?





La meva màquina és molt sencilla i ja té uns anyets, 15 exactament... però encara puc fer algunes cosetes amb ella... M'agrada molt aquesta foto del detall de les puntades!!!


I un cop vaig acabar les 12 estrelles, va començar el dilema.... com encoixinar el marc????

Vaig pensar a fer unes cenefes, però com fer-ho a les cantonades????
I si faig un motiu floral??? vaig trobar a internet un diseny com de liana.... ufff,em sembla que vaig fer bé no triant-lo

Al final vaig recordar que la Mar em va recomenar de fer-hi algunes estrelles més....
I com vaig fer amb l'Eva Gustems un monogràfic d'encoixinat a màquina... (ui, ara recordo que encara no us he ensenyat res d'aquell monogràfic....) Donç em vaig decidir a possar en pràctica la técnica que ens va ensenyar la Eva.



Vaig fer la plantilla en un full d'encoixinar.. i vaig començar per una cantonada..



Es cus per sobre del paper...
I el resultat és aquest!!!




 Una foto de més aprop.... Es la mateixa estrella de l'interior de la manta.


Us haig de dir que estic molt satisfeta de com va quedant.
Es bonic veure que tot allò que et van ensenyant a mica a mica, quant ho apliques té el seu fruit.
Vaig disfrutar tota la tarda com una criatura...
A veure si aquest cap de setmana ho puc acabar i us ho ensenyo finaltizat ben aviat!
Moltes gràcies per seguir-me.
Fins aviat!

10 comentaris:

  1. Está clar que val la pena assistir a aquests monogràfics. El resultat és una passada. Está quedant molt maco, FELICITATS ARTISTA!!!!

    ResponElimina
  2. La veritat es que sembla que no pero els monografics, sempre acaben donan els seus fruits, mol maco, una preciositat.

    ResponElimina
  3. És molt xula Francesca! M'has deixat ben bocabadada!
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes

    1. gràcies!

      estic bastant contenta de com està quedant.

      Elimina
  4. Està quedant molt maca Francesca!! Se't veu molt engrescada i contenta, així que segur que l'acabes aviat! Les estrelles acolxades queden molt i molt maques!
    Fins aviat!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Donç estic tant animada que avui ja ho he acabat d'enboatar.
      Ja només em queda el bies... haure d'esperar que les botigues obrin després de vacances, jijiji
      fins aviat i gràcies pel comentari!

      Elimina
  5. Quina passada!!! Impresionant!!! T'està quedant genial!!!! Ànims!!!
    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
    Respostes
    1. GRàcias Pilarín,

      Ja cuasi la tinc acabada!
      Petons, Cesca

      Elimina