dissabte, 21 de juliol del 2012

Funda per la llibreta.. i alguna cosa més

Aquest any quant vaig anar a Sitges, vaig comprar per fer 3 kits, us els ensenyava en una entrada del mes de març.

Donç bé, avui m'he animat i he possat mans a l'obra i ja he cosit un kit  que vaig comprar a la parada de l'Authen-tic. Es tracta d'una funda de llibreta




No n'havia fet mai cap, i em feia una mica de respecte, però cal dir que m'ho he passat molt bé i el resultat ha estat molt bó.

D'altre banda volia ensenyar-vos en quin punt tinc el projecte de les teles Ruby de moda.
Si recordeu, us vaig fer una primera entrada  aquí.

Donç bé, a data d'avui ho tenim així:




Ahir vaig anar al TM amb el top montant, i en vaig sortir amb la trasera i el sandwich fet.





Ja el tenim a punt d'enguatar, tant aviat com tornem de l'estiu!!!

N'estic molt contenta de com està quedat!

Una abraçada per tothom, i moltes gràcies per seguir-me

Cesca

9 comentaris:

  1. Francesca! T'ha quedat molt bé la funda de la llibreta. A mi m'agrada moltíssim fer kits.
    Per cert, t'està quedant espectacular la colxa!
    Una abraçada i bon estiu

    ResponElimina
  2. La funda de la llibreta és molt fineta i m'agrada molt! Jo també en vull fer una!

    Però la colxa..la colxa és increible!!! Molt i molt maca Francesca!! D'aquí res la tens acabada!

    Molt bon estiu!!

    ResponElimina
  3. No m'estrranya que estiguis contenta!! jo també ho estaria amb aquests resultats tan espectaculars!! m'agrada molt tot!! t'ha quedat xulíssim!!!

    ResponElimina
  4. Per fí he pogut deixar-te un missatge. La funda de llibreta m'agrada molt, però el quilt amb les teles de Ruby... és una preciositat i molt alegre. M'agraden molt aquestes teles. I t'ha quedat de luxe. Però, a veure qui s'atreveix amb aquest calor a encoixinar. A esperar a la tardor toca.
    Bona setmana i una abraçada.

    ResponElimina
  5. Doncs sembla que aquest blogger s'està portant una mica malament amb mí, que no puc deixar missatges? M'agrada molt la funda però el quilt amb les teles de Ruby és una preciositat. T'ha quedat de luxe.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  6. Cesca, la funda es xula, però la colxa és ESPECTACULAR!!!!! M'encanta!!!!!! Tant pel davant com pel darrera!!!

    ResponElimina
  7. Cescaaaaa, he vist que t'has apuntat al curs de Francesca a Roses. Jo ja estic apuntada. Hi vaig asistir l'any passat i és xulísim. Sembla que coincidirem en un curs.
    Una abraçada

    ResponElimina