dissabte, 9 de juny del 2012

Dues tardes lliures i..............


Després d'uns dies sense publicar res , avui us ensenyaré el que vaig en dues tardes d'aquelles de plujes en que no sabs ben bé que fer....

Ja feia temps que tenia ganes de fer un guarda agulles i n'havia buscat molts per internet.
Finalment vaig decidir de fer el del llibre de la Tilda que tinc a la meva particular biblioteca...




I al cap d'uns dies vaig apendre a fer El Jardí de l'Avia. Aquest és el primer intent.... També va ser la primera vegada que vaig fer el punt de Margarita. El resultat molt bonic..



M?ho vaig passar tant bé que en vaig voler fer un coixí per les agulles....
El volia de certes dimensions... però la veritat és que em vaig passar.... jajajaja, crec que el coixí d'agulles més gran que he vist mai!!!




 I aquí ho teniu tot junt.... a que fa patxoca el meu "petit" coixi per les agulles??? jajajajaja


Fins ben aviat!
Un petó per totes i gràcies per seguir-me.

Cesca

3 comentaris:

  1. Ooooohhhhh, qué makuuu!!! Tás hecha una artista! Vamos a tener que montar un business y sacar algo de pasta.

    ResponElimina
  2. Molt bonic tot el que ens ensenyes Cesca, el coixi XL m'encanta! Un peto

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajaja, amb el coixi em vaig equivocar de mida.... m'ocupa mitxa taula...

      Elimina